Η 48ωρη απεργία των ιδιοκτητών ταξί στερείται κάθε ουσιαστικής αιτιολογίας, αναφέρει το αρμόδιο υπουργείο σε ανακοίνωσή του, συμπληρώνοντας ότι είναι σε εξέλιξη η διαδικασία διαλόγου με τον κλάδο. Το υπουργείο Μεταφορών δείχνει ευθέως στην μεριά του προέδρου της ΝΔ, θεωρώντας ότι...........



 ενθάρρυνε πολιτικά τους ιδιοκτήτες στην πραγματοποίηση της απεργίας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η 48ωρη απεργία των ιδιοκτητών ταξί στερείται κάθε ουσιαστικής αιτιολογίας. Είναι γνωστό, ότι ο διάλογος για τους κανόνες απελευθέρωσης του επαγγέλματος, που σύμφωνα με το Ν. 3919 έχει συντελεστεί από 2 Ιουλίου, έχει ήδη ξεκινήσει με την προ δεκαημέρου επίσημη συνάντηση τους με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου.

» Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου διαλόγου, οι προτάσεις των ιδιοκτητών ταξί εστάλησαν μόλις την περασμένη βδομάδα, και οι ίδιοι χωρίς καν να περιμένουν την απάντηση του Υπουργείου προχώρησαν στην 48ωρη απεργία τους, προφανώς μετά την πολιτική ενθάρρυνση του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, κ. Α. Σαμαρά

» Οι μορφές κινητοποιήσεων που επέλεξαν οι ιδιοκτήτες των ταξί είναι, όχι μόνο από κάθε άποψη απαράδεκτες, αλλά και δεν πρόκειται να φέρουν κανένα αποτέλεσμα. Σε κάθε περίπτωση, η απελευθέρωση του επαγγέλματος με κανόνες θα προχωρήσει κανονικά, ο διάλογος θα εξελιχθεί όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από το Υπουργείο από την πρώτη στιγμή.»

ΝΔ: Πολιτική αθλιότητα

Απαντώντας ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, Γιάννης Μιχελάκης, έκανε λόγο για πολιτική αθλιότητα από πλευράς κυβέρνησης, υπενθυμίζοντας πως η ΝΔ ήταν το πρώτο κόμμα που έσπευσε να καλέσει τους ιδιοκτήτες ταξί να ανοίξουν αμέσως το αεροδρόμιο και το λιμάνι του Πειραιά.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της ΝΔ, με τις δηλώσεις του ο κ. Ραγκούσης αποδεικνύει ότι «το ΠΑΣΟΚ παραμένει και σήμερα ανεύθυνο και δημαγωγικό κόμμα, όπως ήταν και προεκλογικά», ενώ επισημαίνει πως ο κ. Ραγκούσης «στην προσπάθειά του να κρύψει τις τεράστιες ευθύνες του, παίζει επικοινωνιακά παιχνιδάκια με ανεύθυνους και κακοήθεις ισχυρισμούς».

* Ανταπαντώντας το υπουργείο Μεταφορών τόνισε: «Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Ο κ. Σαμαράς συνεχίζει να ακολουθεί το δρόμο του ανεύθυνου λαϊκισμού, δίνοντας τώρα μάχη να μην προχωρήσει η απελευθέρωση των ταξί.»

Νωρίτερα, ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ είχε αποδώσει την κινητοποίηση στην «προσωπική βεντέτα Ραγκούση-Ρέππα και το κυβερνητικό 'ράβε-ξήλωνε», καλώντας όμως και τους ιδιοκτήτες να τηρήσουν στάση ευθύνης.

Δηλώσεις έκανε και η αρμόδια τομεάρχης Τουρισμού της ΝΔ Όλγα Κεφαλογιάννη: «Οι πρωινές εικόνες του αποκλεισμένου Λιμανιού στον Πειραιά και του Αεροδρομίου, κάνουν το γύρο του κόσμου, διασύροντας και πάλι τον ελληνικό τουρισμό.

» Δημιουργούν εικόνες μιας Ελλάδας, παραδομένης στο χάος και την αταξία. Δημιουργούν την εντύπωση ότι η χώρα μας είναι προορισμός ταλαιπωρίας, αναμονής, αβεβαιότητας.

» Οι ευθύνες της κυβέρνησης είναι τεράστιες. Όφειλε να προστατέψει τον τουρισμό και να μην επιτρέψει μια νέα 'ομηρία' του. Η Ελλάδα δεν αντέχει την παραμικρή επιπλέον δυσφήμηση. Δεν αντέχει την παραμικρή απώλεια τουριστικού εισοδήματος. Όφειλε η κυβέρνηση να το έχει καταλάβει.

» Δυστυχώς, όχι μόνο δεν το αντιλαμβάνεται, αλλά με τη συνήθη παθητική της στάση αποδεικνύει ότι ο τουρισμός δεν την αφορά.

» Καλούμε την κυβέρνηση άμεσα, να συνειδητοποιήσει το δυσβάσταχτο κόστος που θα έχει η παράταση αυτού του χάους και να επιλέξει το δρόμο της συνεννόησης. Η τόσο προσφιλής της αλαζονεία, μόνο κακό κάνει στον τόπο.»

Ο ΛΑΟΣ από την πλευρά του τονίζει ότι στην κόντρα κυβέρνησης- ιδιοκτητών ταξί το δίκιο είναι στην πλευρά των ιδιοκτητών ταξί.

«Για ό,τι συμβεί, σε μία εξαιρετικά ευαίσθητη και εξόχως τουριστική περίοδο, την ευθύνη φέρει ακέραια η κυβέρνηση και ο υπουργός Υποδομών κ. Ραγκούσης. Εάν θέλει ο πρωθυπουργός λύση, να μεταφέρει την ευθύνη για τον έλεγχο των αδειών ταξί στο Υπουργείο του κ. Ρέππα.»

Η Δημοκρατική Αριστερά σημειώνει ότι οι ιδιοκτήτες των ταξί έχουν κάθε δικαίωμα στην απεργία, ωστόσο, πρέπει να συνυπολογίζονται όλα εκείνα τα στοιχεία που αφορούν στη λειτουργία της κοινωνίας και της χώρας.

«Να ανοίξει το επάγγελμα, αλλά όχι με τον τρόπο που το επιβάλλει το Υπουργείο. Η χώρα έχει πάρα πολλά ταξί, δεν πρέπει όμως να στερηθούν το δικαίωμα να αποκτήσουν άδεια και άλλοι, αλλά με τις προϋποθέσεις εκείνες που δεν θα καταστήσουν το συγκεκριμένο χώρο ξέφραγο αμπέλι και δεν θα επιφέρουν πλήρη απορρύθμιση του επαγγέλματος . Να ληφθούν υπόψη και να συνυπολογισθούν οι προϋποθέσεις και οι ελεγχόμενες πληθυσμιακές αναλογίες που ισχύουν στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης.»
Newsroom ΔΟΛ
 
Top